Hemsk dag!?

Hej..
Idag har varit en tjafsig dag.
Känns som man ska finnas men inte synas.
Har också ont i kulan.
Jag har i alla fall damsugit hemmet.

Sitte och väntar på att Sara ska ringa och ge besked på om
det blir Ulricehamn ikväll eller inte.. Jag är enormt sugen på det!
Det jag ser mest fram emot är mormors kalas imorgn.... nog.
Eftersom jag inte kan äta något med mjölk i så blir det ingen
tårta, bullar eller sås..
Kommer säkert mottagas glatt, inte.

Karro ringde innan, har en skrikande tom mobil
så jag hade otur att jag missade det samtalet.

Har sådant sug efter att mysa med klumpen och bara tänka på honom.
Min lilla älskligsklump.
En nio kilos klump.

Imorgon är det seriepremiär för både Skara Ik och Halmstad hockey.
Läste i tidningen om Alingsås hockey och dem tippade Skara som farligast.

Nej nu ska jag sitta i soffan och vara depprimerad ett tag.
Saknar min familj!

image359

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback