Kolli!

Hej

Nu är jag väldigt, väldigt trött.
Har varit hög koncentration på att hålla mig vaken på dagiset idag.
Somnade sen då saker om "fighten" snurrade i skallen.
Orkar verkligen inte med det här längre.

Fick lite bekräftelse angående mina tankar om stamaran på dagiset.
Skönt att vet att vi är många som står på samma sida.
Mycket kramar och gos idag när det var sådant busväder ute.
Vi firade nallensdag och alla barnen hade med sig varsin nalle.
Jag agerade Dj på nalle festen.

Mitt lilla hjärta verkade ha haft en riktigt härlig kväll i lördags.
Hoppas vi får lika skoj på lördag och så får du skydda dig om du ska
göra dina klassiska vurpor.

Imorgon är jag ledig och jag ska sova lääänge.
Sen ska jag ge mig ut på ett härligt löppass.

Sambo killen från i lördags hörde av sig idag, sluta med det där!
Bill och Bull har varit och gjort stan i Göteborg idag.
Det är långt mellan Åstorp och Falun.
Min skedbarometer är snart nere på noll..

Jaja inte mycket annat att tillägga.

Fortsätter med lite bilder från i lördags.

   

   

   

   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback