Lillasyster!

Oj oj oj!
Tack Johanna hade aldrig klarat av att missa detta.
På fredag spelar "lillasyster" på B&B, jag lovar att jag kommer vara där!

Idag började jag dagen med ett läkarbesök.
Lämnade vårdcentrelen lite lättare då jag fick lämna tre olika blodprov.

Direkt åkte jag till dagiset där jag jobbade till stängning.
En utav tjejern amålade en teckning till simon (min lillebror)
som hon såg när vi var och handlade.
Det roligaste är att han är större ä mig trots att han är
min lillebror, tycker hon.

Öppnar imorgon på igelkotten vid kvart i sju.
Eftersom det är lovvecka med väldigt få barn så kör jag frukosten ensam.

Sprang en femma på el-ljusspåret ikväll.
Vid toppen av den brantaste backen stod gruppen med grabbar som brukar träna
där på onsdagar. Jag springe rju i min vanliga kupol men när jag sprang förbi
så hörde jag ett svagt "Tja Joline" (jag springer med min mp3), lite för bitter svarar jag "HEJ".
Jaja jag är ju ganska bra på att vara bitter.

För fullt pågår planeringen inför mitt tjugoårsfirande.
Jag är måttligt intresserad och road.
hade kunnat kvitta!

På lördags kanske jag och hjärtat ska på kalas, hihi.
Får ta mig i kragen och ringa min lilla Halsmtad familj imorgon.

Annars händer som vanligt inte mycket.
Har sökt ett jobb i Karlstad och dem vill gärna att jag
kommer och hälsar på, vilket inte är så lätt.

Nej nej nu ska jag tänka på refrängen, är en tidig morgon idag.
Godnatt gott folk.

image404


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback