Pluto

Tänka sig.
Igår kväll vid sex tiden ringde jag, spontant kom vi fram
till att åka till ulricehamn och testa utelivet.
strax efter åtta var vi framme och hade handlat.
Jag röjde med LOK i bilen, gav fina minnen.

Vi var sanslöst tröga på att dricka och sprang mest runt och gjorde massa annat.
Vi kollade på en dålig film utan ljud osv.
Vid strax innan tolv gick vi ner till stan.
Vi gick och skämtade och skrattade och hade riktigt trevligt.

Väl innen på Pluto velade vi runt och hittade ingenstans.
Blev en hel del toabesök.
Drog oss snabbast möjligt till baren och fick två shots, grattis är gott kom vi fram till.
Vi kom fram till att blå och röd rutiga skjortor är hetaste hetaste i ulricehamn.
Många tjejer var trevliga, det är ju lite förvånade annars brukar det ju mest vara massa armbågar.
Dansgolvet var ganska glest med folk men trotts det skulle alla stå på varann.
Ganska snabbt kom vi fram till att alla känner alla, utom vi...

Var en hel del "epelepsimusik" som jag brukar kalla det.
Men hela kvällen avslutades med Lasse Berghagen, kontraster!?
Jag fick dansa med en Anders som verkade något mongo.
Ja sen träffade vi Emil och Petter som vi gick hem och drack te med.
Riktigt goa grabbar!

Vi vakande i alla fall brevid varann i dubbelsängen på Hemrydsgatan.
Efter många om och men kom vi upp duchaden och påklädda.
Jag fick springa upp och öppna dörren i bara täcket då Jehovas kom på
besök men jag gjorde nog gubbarna lite generade.

Vi hämtade upp Petter och åkte ut till Lager där Fia fick köpt sig ett par skor.
Sen körde vi i ilfart hem för att jag skulle till mormor på kalas, rockigt!

Laddar för en morgondag på Solhagen och Igelkotten, hej!

   

   

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback