Tackar, tackar.

Inte dåligt trött är jag idag!
Har sovit urulselt efter att jag låg och fantiserade om massa olika
ställen och jobb.
Stängde på dagiset idag.
Fick en liten pratstund med en utav föräldrarna.
Hon sa att hon hört så mycket gott om mig och tycker det är jätte roligt att jag
jobbar där.
Det är alltid kul att få beröm och speciellt av föräldrarna.

Träningsfri dag idag.
Imorgon är det dock löpning på elljusspåret i Herrljunga.

Hade beök av min farbror och hans fru idag, dem är cokså mina faddrar.
Vad det lutar åt så blir det nog 20 års firande i Stan (Ulricehamn).
Ska se om jag har några goa vänner att bjuda dit då.

Kan tyvärr inte passa Neo på måndag som det var tänkt, måset jobba.
Jag ska i alla fall försöka åka bort i nästa vecka och gosa lite med min guldklimp.

Saknar mitt lilla hjärta!!
Ska ringa Marianne imorgon, hann inte det idag.
Saknar vännerna från Aspero tiden.
Måndagen den 5 då ska jag bara till aspero!

Tack och hej från mig.

image356


Bra att strö salt i såren?
Unnar alla att ha lite trevligt, sådan är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback