Underbart

Hej hej.

Sitter här något ut pumpad.
Har varit full rulle hela dagen tills nu.
Cyklade till dagiset i morses och trodd jag skulle försfrysa min lår, men inte en chans :)
Har varit fullt ös hela dagen på dagiset och speciellt i eftermiddags.
Har samtidigt varit en hel mysig dag med massa kramgoa barn :)'
Känner mig verkligen uppskattad på dagiset, och det känns så skoj.
Idag frågade Anna-Carin hur länge jag varit på dagiset för det känndes som jag varit där så länge.
Har fått mina tider på dagiset till och med jullovet nu, det känns tryggt.

Efter jobbet åkte jag in till "stan", alltås trettiokilometersgatan.
Tänkte svänga förbi hemmet, på väg dit komme rjga precis till en olycksplats.
Det står ambulans, polis och brandkår, jag passerade förbi.
Antagligen hade någon eller några blivit påkörda på övergångsstället.
Alltid väldigt obehagligt när det händer sådan grejer!

Väl på hemmet fick jag lite nya tider och han med en stunds prat med damgänget.
Dem är så goa och dem fick var sin kraam innan jag gick.
En utav tanterna viskade då "du ser strålande ut idag min sköna".
Lite skoj för jag brukar alltid säga liknande saker till dem.

Försöker planera min helg.
Har två alternativ på lördagen:

1, Förfest hos Anna-Carin med sing star innan Kärven i Herrljunga.
plusset är att man kan lärakänna nya människor i Herrljunga.¨

2, Förfest hos Magnus och Elin i GÖtebor i Göteborg och sedan utgång.
Plusset är att man lärkänna fler nya människor och det är ju mer utbud på uteställen
i Göteborg, jag vet att du inte visste det men det är säkert!

På söndag ska jag hitta på något med syrran och då är det jobbigare om man är i göteborg jämnfört med Herrljunga..

Ska ringa syster yster sen och se vad hon röstar på..

Imorgon är jag ledig!!! SOV MORGON!!!!!

Nu ska jag hämta junior på stationen, tack och hej!

Vill ni hjälpa mig med min beslutsångest är det välkommet.

image374

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback