12 dagar i streck!

Hejsan.
Nu har jag avslutat tolvdagars arbete, och det känns bara bra.
Idag var jag lite sen till jobbet, var riktigt retligt men det gick bara bra ändå.
Vi var ute i skogen hela dagen och det var hur mysigt som helst.
Efter lunch satt jag med barnen och läste och det var så mycigt när vi kurade
ihop oss och man hade en liten goding i knät.
Nu blir det igelkotten igen först näst nästa vecka.
fick väldigt mycket beröm på dagiset idag och dem sa att dem verkligen stormtrivs med mig,
det känns så kul att höra!

I helgen har jag ingenting planerat förutom att jag ska spring lör-sön.
Mamma och pappa åker nog till lägenheten i U-hamn imorgon så jag blir väl hemma
på soffan eller nått.
Som sagt kanske ska ta och ringa malin imorgon.
Annars får jag ladda ner någon film så jag har något att vila ögonen på.

Snart åker Lina och Sabin atill London, närmare bestämt på söndag.
Känns tråkigt att man inte har hunnit träffa dem.
Jag kommer sakna dem små liven men hoppas kunna komma och hälsa på dem
snart med min rödhåriga prinsessa som sällskap.
Ja och vem vet, Erik kanske följer med också :D

Längatr så till nästa helg då mitt hjärta kommer hit och oktoberfesten äger rum!
Nu har jag kanske något att ha på mig också....
Ja menar man vill ju inte vara naken om baken.
Kanske får komma intill tv:n och kolla på idol idag, vem vet!
Tack och hej!

image302 

Hjärtat och jag redo att härja på den första studentfesten med tema "kändis".

image303

Ingmar, finns inte mycket mer att säga om denna goa killen.
Bilden är tagen på foto tävlingen vi hade på mammas femtioårs kals.

image304

Magnus Thomasson, också på foto tävlingen på mammas kalas.
By the way, iden till detta fotot var min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback