Åh...

Jag skriver morgondagens blogg för jag är borta hela dagen imorgon.
Åker direkt från jobbet till Anna och Magnus och vidare till Göteborg.

Är fortfarande lika trött på allt här hemma.
Ber speciellt mycket om ursäkt över att batteriet på min mobil dog idag.
Frågan är hur länge jag och mina föräldrar står ut med det här.

Jobbade med Malin idag, verkligen hel rolig tjej.
Idag har vi verkligen rivit murarna jag och hon.

En tjej på dagis ville bestämt att jag inte skulle åka hem idag
och många goa kramar fick jag innan jag gjorde det.
Känns ju bra att vara omtyckt av någon.

Flera kvällar idag har jag fått höra att jag har en sådan "puss mun",
synd att den inte blir använd var mitt svar på det.

Tänk ändå om man kunde vinna på lotto nu så jag hade fått vara i Halmstad.
Fast det är svårt att vinna då jag inte spelar....
Blir inte att jag tar tag i att ringa runt till ställen i Halmstad då jah jobbar så
mycket här.
Förresten ringde en mamma från Frankrike och ville att jag skulle bli deras au pair
men jag förklarade läget och tackade nej.
Nej, en längre och något roligare blogg hoppas jag det blir på söndag.
Ha så kul tills dess!

SAKNAR ER!!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback