Äntligen HELG!

Hejsan.
Idag är en bra dag.
Emma Johansson imponerade på Vm idag och körde till sin en fin sjätteplats,
verkligen en tjej som man unnar den framgången.
Imorgon kör herrarna så då får man bänka sig framför tv:n igen.

Har varit en lugn dag, har pratat med mina vänner flrea gånger idag då
det blir lite tomt när mor och far är i Ulricehamn.
Var uppe hos Mia en sväng och hälsade på lite precis.
Alla ska ju till "kärven" ikväll men jag laddar inför nästa helg istället.

Stack ut och sprnag idag men mådde lite illa så jag sprang lite kortare än
planerat.
Känns det bra imorgon också så tar jag rundan jag hade planerat till idag, då istället.
Ska njuta av lugnet som råder, då det är jobb på ängen som gäller på måndag.

Ska ringa Marianne imorgon, har jag tänkt i alla fall.
Annars har det som sagt varit en mycket lugn dag och inte hänt något speciellt.
Jag är helt enkelt fotfarande lika bitter.
Om jag blir en upp pumpad blondin, får jag mycket fler killar då?
Om jag bröstar upp mig varje gång jag ser en kamera, kommer det att tas mycket fler bilder
på mig då?
Bara lite kuriosa.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback