Helgen i Karlstad

I Lördags morses drog jag iväg i lilla polon till Karlstad.
Resan upp gick bara bra och jag hade pratat med Simon så han var redo.

Väl i Forshaga fann vi efter mycket letande ett par cyklister.
Jag och min bror borde inte sattsa på en rally karriär då vi har problem med kartan och avstånd osv.
Marcus hade brutit i den 1.2 mil långa backen.
Bröderna stevenson var dock kvar.
Marcus körde för dagen med bröderna i cycelcomponents.com

Steve vann överlägset efter 18 mils åkning.
Johan Landström vann cupen, var ju cup avslutning.

Sen bar det hem till simon och lite vila.
Efter en varm dusch och ett klädombyte åkte vi in till Karlstad.

vi åkte till Johan Pollak och hälsade på i villan där han bor med några andra killar, helt grymt ställe.
Så skulle man bo!
Vi satt coh förfestade lite granna och hade jätte trevligt.
Johan körde hem och bäddade ner lill pojken simon och anslöt sig till oss andra lite senare.
Vi gick till Nöjes Farbriken där vi träffade hela cykel ligan som var ute.
Hade en grymt rolig kväll inne i dimman.

Var inte världens piggaste dagen efetr men efter en power nap hos Simon orkade jag köra hem.

Tack, Johan som var så snäll och lät mig sova där.
Var riktigt skoj att se honom.

I veckan jobbar jag dubbelt och sliter så in i.
Skönt att jag ska vara ledig i helgen.
Leter både jobb och lägenhet i halmstad nu.

BILDER:

   

   

   

   

Kommentarer
Postat av: karro

oj oj oj. vilken natt. får se om vi slår det.....;) fan asså killarna ser inte lite dragna ut....puss

2007-09-13 @ 19:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback