Jobb, jobb och jobb

Godagens!
Sitter igen ensam i det stora huset.
Vaknade av att morfar hade kul med sin fyrhjuling, GODMORGON!
Tog en timmes morgonpromenad, innan frukosten.
Trodde vi hade lite müsli hemma men det visade sig vara havregryn så jag åt mjölk och havregryn till frukost.
Har kommit på att det är nu också den laktosfria mjölken jag inte tål. skoj att nästan bli tvingad till att dricka
soja mjölk och spyr man ju nästan av.

Sitter och skriver lite på några personliga brev, en tjänst i halmstad på grupp boende och en tjänst i Ulricehamn som personlig assistens och ytterligare en assistent tjänst fast i varberg.

Pratade med Sabina igår, alltid lika trevligt!
Måste ju passa på nu innan hon drar till London.
Ringde också till mitt lilla hjärta, hon som sliter så hårt på bageriet.
Efter som vi är väldigt lika som perosner jag och hon den där rödhåriga saken.
Så, är vi på ett ungefär lika klumpiga.
Det lilla röda hjärtat vred foten igår, så ni får jag moderskännslor och vill åka dit och pyssla om henne.
Ni som inte vet om det men jag är en ganska bra hemhjälpfaktiskt.

Idag ska jag åka till min syster och den lilla krabaten NEO!
Idag kommer också mamma hem från sina utvecklingsdagar och Morfar åker till Åland.

Imorgon ska jag leja teknisktkunnig då jag ska installera vårt bredband.
Pappa köpte en sådandär sladd som vi behövde igår...
Idag tog han Toyotan för han skulle köpa en platt tv.

Jaha, annars hände rinte mycket här hemma, börjar snart få gråa hår.
Berättade för Antonia om mina hemliga framtidsplaner om hur jag ska erövra världen och tjäna miljoner.

jaha, nej.. Nu ska jag fortsätta med mina mycket personliga berv.. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback