Lika bra att vara ärlig, eller?

Hejsan.
Sitter här nyduchad och rund om magen.
Har precis ätit snabbt med mammas symötes gäng.
Innan det var jag ute och sprang och det känndes riktigt bra, ska försöka klämma in i alla fall
minst tre till pass i veckan.
Idag gick ja upp extra tidigt för att hinna kolla om det kommit in några nya jobb innan
jag behövde dra till jobbet.
Hann prata lite med mamma och förklara att jag är bra trött på att bo hemma.
Ska ringa jobbet jag sökt i halmstad i morgon.

På jobbet idag gick det bra, men jag känner ändå att jag inte riktigt har kommit in i det på ängen.
På igelkotten flyter ju allt bara så det är lite skillnad.
Senare på eftermiddagen skulle personalen ha planering så två föräldrar hoppade in och hjälpte mig
med barnen.
Den yngsta tjejen tydde sig bara till mig och började storgråta om jag gick ur synhåll,
så jag fick bära runt på denna lilla godingen.

Ska försöka prata med mitt lilla hjärta idag.
Hon blev ju utsedd till årets spelare i Astrios damlag, min lilla stjärna!

Efterlyser nu min batteri laddare till digitalkameran!

Imorgon är det både ängen och igelkotten som gäller, stänger på igelkotten så det blir en lång dag.
Har dessutom hittat två nya jobb i Halmstad som jag ska söka.
Måste ringa Marianne någon dag igen, min ständiga stöttepelare.

Hmm, det är just nu någon som får det att pirra i magen, oj så skoj det är!
Jag är ju annars den ensamma stackars jäveln, men fy du. Jag är inte bitter!

dagens låt:  http://www.youtube.com/watch?v=aygAu1x2uQo&mode=related&search=


Nej nu tackar Jollan för sig med dagens bilder

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback