tummen mitt i handen

Hej och god morgon.
Vaknade vid nio och nästan direkt ringde solhagen.
Jag ska upp och ta min deligation idag klockan ett, (deligatin = jag får ge mediciner)

Tänkte jag skulle instalera vårt bredband, efter en liten stund kom jag på att det inte
fungerade så bra. Vi har vårt första telefonjack nere så då skulle vi behöva flytta ner datorn.
Min bror gav mig då rådet att köpa en längre sladd så jag får be min far göra detta.

igår hade min far med sig en ny volvo hem som ska gå till korea.
den hade bara gått 50 mil. Tog ett kort för den ör mycket vacker men den bilden komme rmed bredbandet.

imorgon kommer Bill och Bull hem.
Dem ska hem och köra cup avslutningen i Karlstad.
Funderar också på att åka och kolla men jag vet inte hur det blir med det.
har ju en förlorad bror där uppe i skogarna också.

Igår blev det fem kilometerslöpning och så illa känns det inte.
Ska försöka komma ut på en runda i regnet i dag också.

Prostitutionen i Halmstad forsätter att breda ut sig.
Då hallicken har nya områden så ökar antalet män som köper sex.
Då detta sättet att förlusta sig på är olagligt så råder jag
er män där ute att akta er.


Tack och hej från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback