Vackert väder!

Vakande och det var en vacker höst dag.
Körde mamma i morses, hon skulle på utbildningsdagar med jobbet.
Beslöt mig för att åka till jobbet trots att jag inte jobbade.
jag tog med en gamal dam ut på en lång promenad i solen.

Idag ska jag inte springa utan jag ska ta en lång promenad i skogen.
Igår sprang jag 4 km.
kom på att det är massa jägare i skogen som kan höra när jag springer och sjunger, illa.

Har precis suttit och rensat massa msn kontakter.
Det visar hur otroligt mycket jag har att göra för tillfället.

Var och handlade lite nyttigheter i dag så som sockerärtor, champinjoner, frukt osv.

Ringde förresten en man fran England i förr går.
han bodde där med sin fru och deras 4 månaders bebis och dem ville ha mig som au pair.
Men jag sa att jag skulle fundera på det.
Ute i ingenstans låg det och knappt 4000 i lön så jag hoppar det.

Pratde med min syster och neo den lilla krabaten har börjat äta gröt.
Imorgon ska jag ta bilen och åka dit och hälsa på.
Den 13 oktober är det en namngivar dag för Neo.

att återvända känns inte rätt,
då jag hellre luktar svett.
Att hata är mycket lätt.
Jag luktar gärna svett.


Tack för visat intresse, by!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback