Yngst med väst

Godafton.

Precis hemkommen från simhallen.
Följde med mamma dit för att simma men sedan när det var dags att hoppa i så
upptäckte vi att simbassängen var avstängd från motionssim.
Jag fick istället vara med och sänka medelåldern på vattengymnastiken.
Som vanligt hade jag stora problem med kordinationen.

Idag jobbade jag som vanligt.
Först var det ängen och sen igelkotten.
Fick en rejäl regnskur över oss på förmiddagen så mellan jobben var jag snabbt hemma och
bytte kläder.
Hade en jätte mycig efter middag på dagiset.
Barnen åt pannkakor på resturang igelkotten och på borden hade vi tända ljus.

Mitt försvunna kamera laddaren är hittad.
Som vanligt har jag varit slarvig så pappa hittade den i sin bil.

Imorgon jobbar jag från kvart i tio till stägning klockan fem.
Sen öppnar jag på igelkotten två dagar i rad.
Vill verkligen inte förlora mina timmar på igelkotten för jag stormtrivs där!
Tänk om man kunde flytta igelkotten och alla barnen till halmstad, så perfekt!

Planerna inför oktoberfesten är i full gång!
Som det ser ut så ska vi laga middag med hockey svinen innan vi drar iväg.
Detta året har jag stora planer på att komma ihåg saker!
Bill och Bull missar dock min revange.

Nej nej, annars händer ingenting här. Är precis som vanlig med snubblande mungipor på vissa.
Tack och hej!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback