Ännu en helg är över

Jaha, en underbar vår dag härligt, härligt.
Så här har jag förvaltat min helg.
Fredagskvällen tillbringade jag med tvättmaskinen, la mig jätte tidigt och hade somnat vid tio tiden.
Vaknade klockan sju på lördagsmorgonen fångade dagen dirket.
Tvättade lite till sen vårstädade jag och putsade fönstren.
Klockan tio gick jag till gymmet och tränade styrka en och en halv timme.
Väl hemma fortsatte jag och städa en stund till sen kom Ola.
Jag och Ola tog en promenad till ishallen där vi kollade på gamla Hammers mot Trjoa ljungby, en jippo match.
Hammers vann men 5-4 men det var ju ingen spännande och fartfylld match direkt.

En promenad hem och sen skulle jag börja göra mig i ordning.
Kvällen blev dock inte som planerat då vi skulle följt med Karro, Fia och Sandra och grilla på en förfest
utan det slutade med att vi satt ´hemma hos  mig istället.
Antonia bjöd på dans i mina crocs och vi lekte men min egentillverkade rymdraket.
Malin körde alkoholfritt och tog bilen även denna kvällen.

Väl istan satsade vi först på Lilla H och träffade där Biffen, Bjredahl och tre andra gamla hockey gubbar, jag hade trevligt.
Sen gick vi till Bulls, träffade lite fler kändisar, sen blev det Gastons också.
Jag trivdes bäst på Bulls så jag återv'ände dit och tillbringade resten av min kväll där.
Träffade någon kort kille från gymmet som jag snackade med, vad sjutton vi nu kan ha att säga varann?!
Drack skumpa med några grabbar från Borås som absolut inte trodde jag kom från Herrljunga pga men grova halländska.
Slutade kvällen på M:et med Antonia och Biffen.
Biffen snodde min säng efter ett inbrottsförsök och en uppbruten dörr och jag slaggade på soffan.

Idag har jag mest tagit det lugnt.
Antonia kom och vi träffade Lina och Louise i stan, blev så mycket fotbolls snack på dem ett tag
att jag ett tag funderade på att leta nya vänner.
Nu steker jag pannkakor hemma hos Antonia.

Imorgon är det hardwork igen och träning som vanligt.
Munken ringde i helgen, han och en polare kanske ska åka med JT till Hemsedal vid 1 maj.
Antonia har haft säsongspremiär och även cykelsverige.
Är så sugen på att cykla nu så det är helt sjukt, men får hålla mig till spinningen ett tag till.

Neo har haft sitt först födelsedags kalas, jag ska fira honom när jag kommer hem nästa gång.
Aja annars är det inte mycket nytt...
Malin och Nilpe är ju ett hett nyförälskat par..... Fy för glada människor.
Tack vet jag arga och bittra Antonia :)

Nej nu ska jag vända på en pannkaka, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback