HELG!

Hej hopp!

Äntligen är denna arbetsveckan slut, fast jag har haft roligt på jobbet.
Så skön dag idag när jag började sent, ungarna bara kramades och
sen hade Anne ställt en stor skål med pastasallad och en kniv och gaffel till mig.
Så när jag kom ropade alla "vi har dukat till dig" man kan inget annat än att skratta åt dem.
så klart så svarade jag " det är anne som har hittat på detta eller hur!?".

Gick bra på arbetsförmedlingen idag, känndes som om det var någon form av speeddating
och det är ju inget jag är någon höjdare på men jag gjorde så gott jag kunde och försökte
dra lite på smilebanden.
Stressade som ett djur till dagiset sen men hann träffa både Sandra och Lollo på vägen.

Pratade med lillprinsen igår, han ska ha tjejbesök i hlegen, WOHOH!!! (Kul att det går bra för någon)
Han pratade om sitt projekt han och två killar har i skolan, det låter riktigt skoj och jag hade gärna
ställt upp och kört servicebil om jag hade varit miljonär och sluppit jobba.
www.toppcyklisterna.se där kan ni läsa mer om projektet.

Ikväll ska jag umgås med Antonia, Jocke, Ola, Haggan och Emma som är på besök.
Imorgon förmiddag åker jag sedan till Landskrona.
Hemma i Sverige är nu Steve som också fyller år idag, grattist grattis.
Han borde ju tävlat i Landskrona för det är ju nästan hemmaplan nu :)

Hjärtat har match på lördag, hoppas hon kan vara med med sin klump till fot.
Lina ska ha födelsedagskalsa, tyvärr missar jag det men dem har säkert roligt utan mig,
tyvärr blir det väl ingen som spelar dum, eller ja vi har ju min pajas till kompis SABINA!

Tror jag ska ut och springa på prins karl-bertilsstig imorgon innan jag sticker, hade varit grymt skönt och haft det passet gjort. Jag känner ju mig så fruktansvärt tung i kroppen och risken att man snart välter för att man är så baktung är snart övergripande.

Nej nu ska jag ta mina segaldojjor och vandra hemmåt, ses kanske i Landskrona annars trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback