Landskrona helgen förbi

Så där då har jag upptäckt Landskrona.
Vet inte vad jag ska säga men fina tulpaner hade dem.
I lördags kollade jag det sista på tempot, sen som sagt grillade vi.
Kollade körslaget och Brolle är som tur var kvar.

I söndags var det tidig uppgång, klockan sju välte jag ur sängen.
Klockan åtta var vi vid banan och det var riktigt kallt.
Gick och huttra och frös i någon timme.
Ingen bra dag för Karro som bröt efter ett varv, lite tur för mig
för vi hann då hem och hämta med kläder.
Vi lastade en liten polo full med folk och åkte ut på banan.
Hann prata med Natonia och beklaga mig över mitt hår och lite annat vettigt...
Linas födelsedags fest hade varit lyckad, så skoj för Lina.
Ma, vann i alla fall linjet som mätte 10 mil.

Träffade Mattias Jansson, en utav Marcus gamla lagkamrater.
Eller gammal och gammla dem kör ju nu båda två för Motala.
Motala verkar i alla fall ha ett ganska bra lag.
Blev lite mer grillat innan jag vände mig norrut och drog hem.

Väl hemma gick jag till Annie (Antonias syster) och fikade lite.
träffade hela vilda släkten :)
Sen gick jag och Antonia och satte oss på torget och hade depptalk.
Det är vid sånna stunder man känner att man verkligen har en bästa vän som är som sin syster.
Vi är så lika och så dumma och så ensama, men vi har ju varandra.
Ska strax vandra hem för att sen gå och träna lite styrka på TK.
Imorgon blir det förhoppningsvis spinning med Hjärtat.
På Torsdag bär det av till Hemsedal, ska bli skoj att träffa alla gammla rävar :)
Nej nu ska jag låsa och larma, tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback