Tuff dag

Man lever på gränsen till dumhet eller ibland med dumhet...

Idag ringde klockan kvart i sex , då hade jag redan vaknat fyra gånder sen ett.
Öppnade på Klockargård.
Självklart krånglade larmet så securitas fick komma.
Kaos första timmen med två ett åringar så klart.
Monica ringde från Krabban så direkt när jag slutade på Klockargård så
fick jag åka dit för att stänga.
En förälder på krabban har bjudit mig på vernisage på lördag, hon har startat ett nytt företag.
Direkt efter stängningen ska jag hem och byta om och sen iväg på spinning.
Vissa körde 5 timmar intervall idag jag nöjer mig med 45 min, haha.

Igår umgick jag med Antonia och Malin.
Massa drygt snack som vanligt :)
Vi är ju inga experter på killar och kärleksliv i alla fall.

Pratade med lillprinsen, han har praktik på cycelcomponents just nu.
Marcus drar till Belgien på fredag.

Fyllde i min stjärna på skuldran igår, ser ut som om jag varit i slagsmål.
Denna gången testar vi med gulfärg istället.

Hoppas verkligen jag sover gott inatt för imorgon är det jobb och spinning på schemat igen.
Malin kanske kommer förbi en sväng, hon kommer förhoppningsvis vara lika trött som jag.
På fredag kommer jag och Malin jobba tillsammans.

Ola banndola och Tom är i NY, fick ett sms idag och dem verkar ha det bra.
Swedrup sätter grillor i huvudet, kör han speedos i Brasilien tro!?

Nej hej hopp gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback