Back in town...

Jaha en arbetsvecka i Halmstad avklarad.
Tungt, trist är två ord som kan förklara den.
Är glad för mina arbetskamrater men detta är verkligen inte roligt längre.
Gör min sista vecka här nästa vecka och det känns skönt på något sätt.

Har inte gjort så mycket i veckan annars.
Har haft problem med smärta och domningar i vaderna när jag har sprungit så
det har inte givit någon mersmak heller.
Har två anställningsintervjuer inbokade nu.
En för jobb i sälen och ett för jobb i Launsanne.
Lausanne är ju en stad jag älskar!
Man blir mest snurrig av alla möjligheterna som finns och vad sjutton ska man göra?!
Blir inget med Thailand i alla fall!

Simon jobbar på med cyklingen och projektet.
Kolla gärna deras bilder och blogg på
www.toppcyklisterna.se
Vill ni veta vad min andra bror gör så kan man kolla på www.mjpage.se

Ikväll ska jag till Hanna en sväng, lite tjejmys då hon flyttar till Örebro på måndag.
Imorgon ska vi på kalas till Antonia som fyller tjugo på söndag.

Ska hämta mina grejer på kärleken imorgon har jag tänkt..... :D

I onsdags lagade vi mat hos Lina, strak mat!
Om ni inte visste det är jag tillsammans med Johan Wissman, Lina med Stefan Holm och
Sabina med Mustafa Mohammed. Alltså jag menar om ni nu inte visst det!

Nu ska jag ta lite vindruvor som jag fått av Christina och gå hem!
Tack så väldigt mycket för att du tog dig tid, haha!
Kram banan fjortis gäng!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA, tack Joline nu vet alla att jag är ihop med Steffe ponken. Var lite orolig över uppståndelsen som kunde bivit, men det har varit hyfast lungt, ringer kanske 20 journalister om dagen, men inget mer, så det är lungt!! Sabbe har det betydligt jobbigare vet jag, för Musse och hon kan inte vistas ute knappt längre och han som springer flera mil om dagen, illa illa! Hur går det för dig med lilla Wisse då?? HAHAHHAHAA

2008-08-29 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback