hmm varför?

Idag har jag en fundering..
Varför tar alla människor förgivet att man har sällskap med någon.
Varför kan det inte vara lika självklart att man är själv.
Får höra vareviga dag om min pojkvän eller sällskap och så vidare.

Idag när jag kom ut från en vårdtagares rum så stod där två killar.
Dessa två killarna tillhör dagvården och hjälper oss med att köra matvagnar och
hämta våran tvätt.
Jag sa "hej hej och gick mot köket, då säger en utav killarna " åh guuud vad söööt du är".
"Tack tack" säger jag leendes och går vidare. I köket hör jag sen denna killen förklara
för den andra att "alla tjejer gillar mig och måste umgås med mig så jag får umgås lite med dem".

Har fått väldigt mycket uppskattning på jobbet idag, fått höra att jag är väldigt duktig och självgående
och det värmer att få höra det.
Trivs väldigt bra på Furuhagen.

Igår fick jag ett nytt jobb. Mer info kommer när jag väl har kanske bestämt mig och vet lite mer...
Vissa vet ännu i alla fall :D
Min älskade Kricke blir nog besviken om jag tar det...

Imorgon åker jag till Halmstad i alla fall, ska bli skoj att träffa mitt hjärta och biffen igen.
Ska kanske ha lite filmkväll med Lina också.. :D

Jag och Syster Yster var i Göteborg och kollade på Adam Tensta igår.
Han var riktigt bra!
Sen gick vi till stan mötte bla Tomas Rusiak och några fler välkända ansikten.
http://www.youtube.com/watch?v=Zr-u2cPJhYw
Hade en riktigt härlig kväll med syrran, kul att bara hitta på något vi två.
Vi tog oss en promenad på avenyn också innan vi åkte hem.

Hittade en film från Hafjell nu, där jag bla jobbar med JT Alpin http://www.freeride.se/content/2260/

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej, vad roligt! När åker du ner?

Vem är killen som varnar för företaget? vart kan jag läsa om det? Vad menar han med utnyttja personalen? På vilket sätt gör dem de?

Grejen är den att ena ägaren till clublime är "släkt" med min mammas vän så jag känner ingen oro. Men det är ju fortfarande ingen garanti på att dem är "seriösa" för det..

Jag och min vän åker ner nästa söndag...

Postat av: johan"thoomasch"

länken till thomas är bland de bästa som hänt mig, blev bara sa yes

pusskram

/ johan

2008-08-14 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback