Jag vet vad som är fel..

Tisdag och ledig...
Varti i Laingsås med mamma och ingalill idag, kollat massa pryl affärer.
Trodde jag skulle avlida ett tag men jag tog mig igenom det.
Vid Maxi märkte mamma att vi hade parkering, rikitgt inponerad
av hur snabbt dem fixade och jag lärde mig lite på vägen också.

Sökt ännu några fler säsongsjobb.
Hade ju varit riktigt skoj att hänga med Kricke ner till St Anton.
Man följer ju gärna sin älskade världen runt.
Kollade på ett jobb i Thailand som hade varit soft också.
Bara jag komemr iväg någonstans!

Jag har inte hittat någon groda som är en prins.
Inget jag vill ha, verkligen vill ha!
Äh skit i det fånga dagen istället :D

Får se om det blir Halmstad i helgen...
Blir ju ett åkande fram och tillbaka men måste bestämma mig snart.

Har inte pratat med mitt lilla hjärta på flera dagar.
Ska ringa familjen molin och kolla hur dem hade det i tunisien också.
Pratade med Sandra idag i alal fall, lilla gumman...

Nej nu ska jag fortsätta fila på mitt Cv.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Kristin - En norrländsk brandman

Tjenare tjejen, jag har också fått jobb på ClubLime. Har du bestämt dig för att åka ännu? Adda mig gärna på msn för att diskutera igenom saker. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback