Jobb och jobb och lite jobb.

Fullt rulle hela tiden, klart man blir lite trött.
Slutade två, hem och laga mat, vila lite snabbt sen in och jobba kväll.
Jag som tycker en delat tur annars är jobbig detta är värre.
Kul att man är uppskattad annars hade det aldrig gått.
Imorgon börjar jag inte förens fyra och det är riktigt skönt, näst sista dagen också.

Pratade med Antonia innan, skönt att allt har fixat säg nu.
Är så tacksam för att Karro  lånar ut sin lägenhet!
Nu är det bara "samtalet" kvar.
Har mailat club lime idag igen, har lite frågor.

Jag som planerade att springa ikväll får hoppa det pga jobb vilket känns väldigt surt.
Nu börjar det visst åska också.

Vad ksa jag göra i höst?
Ska jag åka till Thailand?

Någon som har något förslag?

Gustav idag, så jäkla härligt. Det är så skoj att dem svenska cyklisterna visar var
dem går för och dessutom att cykelsporten inte bara består utav doping.
All heder åt Emma och Gustav som sätter cykelsporten på den svenska kartan igen.

Nej nu ska här stekas kyckling innan mor och far kommer hem.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback