Kan man bli mycket mer less?!

Sitter här på min rast på jobbet och jag är inte alls på humör!
Var en grymt bra start på dagen annar men nej detta är intr skoj.
Gap och skrik inegne som lyssnar, folk som kör över en, jag tycker inte det är kul men tro
fan att jag håller skrenet upp för det!

Efter jobbet idag tänkte jag träna sen bara äta kvällsmat och dega framför tv:n.
Öppnar imorgon sen ska jag ha en riktigt härlig helg har jag bestämt mig för!
Fira Karro imorgon sen får vi se vad vi hittar på på lördag.

Var i Göteborg igår på en anställningsintervju.
Hade riktigt trevligt och får svar nästa vecka.
Passade på att luncha i stan och vandra om kring och det var riktigt skönt.
Innan jag tog tåget så hälsade jag på på Aspero och det var lika Hemtrevligt som alltid.

Praatade med "lillprinsen" igår och dem har målet "mora" idag.
På måndag kommer dem till Forshaga och som amma sa igår "vad är ett os-guld".
Skolan komemr avbryta alla lektioner och rektorer och ägare har delat upp ansvarsområden och kontaktat
media.
Det är en riktigt grym grej dem snart helt och hållet har genomför och jag är stolt över lillbrorsan :D
www.toppcyklisterna.se

Jaja inte mycket händer väl här annars.
Blir kvar i Hlamstad ytterliggare två veckor till sen bär det av hem för ett tag.
jaja ha det gott och cykla försiktigt. Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback