Ljus i ån och falsksång på scen.

Då var denna lediga helgen över också.
Igår var jag, jag mamma och morfar i stensjön och hälsade på min moster med familj.
Lilla Tilda var helt underbar :D
Vi åt gott och satt och pratade mest.
Toby hade massor utav bra tips angående Thailand.
Tobys bror Barney är just nu i Kao Lak och utbildar folk när det gäller dykning.

Simon och gänget "toppcyklisterna" besteg Kebenikajse igår.
Mer om det kan ni läsat på
http://www.toppcyklisterna.se/

Igår kväll var jag och mamma på "ljus på arnellsudde".
Det ligger en udde längs med ån "nossan" som rinner igenom Herrljunga.
Först en falsksjungade "lovande" kvinna från England sen några
visgubbar från Göteborg och en komiker från Värmland som underhöll hela kvällen.
Inträde 100 kr men dem ville släppa in mig som under femton... TACK!

Nu ska jag packa och städa undan allt här hemma sen åker jag klcokan fyra i efter middag.
Ska bli skoj att träffa mitt lilla hjärta igen! Hon skickade en riktigt hemsk grej på MMS igår kan jag
ju säga, man blir mörkrädd.

Allt angående Thailand och säsong är fortfarande väldigt snurrigt och ovisst.
Jag vet inte vad jag vill, eller vart m.m..
Nej nu får jag ta tag i dagen känner jag, fundera får jag göra
när jag blir gammal.
Blir nog lite lugnare med uppdatteringar när jag kommer ner till Halmstad.
Tjipp och hej!

http://www.youtube.com/watch?v=Bj5WozNl4ik&feature=related En länk till en bra låt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback