Vilken bragd Emma!

Helt sjukt Emma!
Man har fällt många glädjetårar över denna lilla tjejens bragd prestation i söndags morses.
Helt plötsligt är Emma en kändis och med i varenda dagstidning.
Äntligen känns det som!
Det är verkligen en tjej som man unnar detta, så ödmjuk och härlig :D

Helgen i Halmstad är nu avklarad.
Åkte ner i lördags eftermiddag, träffade Sandra på tåget.
Det var riktigt trevligt med resesällskap!
Var rikitigt trevligt hemma hos Biffen, härligare kille får man ju leta efter.
Vi dissade ju "halmstad on ice" i söndags i alla fall.
Trots att Jensa tjatade, haha!

Isöndags åkte vi till väla, Sabina körde, lina var dj och längsbak i bilen satt jag och antonia.
Var en riktigt trevlig utflykt, toppen var ju glassen MUMS!
Träffade Karro och Jonas också, söt dem var tillsammans!
Väl hemma slutade med att vi gick till bageriet och grejade lite sen hyrde vi en film och gick hem.
Mys ala Antonia och Joline.

Min älskade har tillbringat hela helgen letandes efter en traktor, hoppas han hittar en fin.
Blir nog en lambo och inte en volvo BM som jag trodde.
Ska ringa club lime kilalrna imorogn, ringde idag men det bröts.
Man har ju lite frågor..
Nu ska jag ut och springa en runda i skogen, inte riktigt laddad men det
känns nog bättre när jag väl har kommit ut.
Mp3 är laddad denna gången i alla fall.
På tal om thailand, hur och vad ska jag träna där tro...

Jaja nu ska jag byta om och dra ut, höres imorgon..
Besö som sagt
www.toppcyklisterna.se och deras blogg.

http://www.sr.se/p3/ länk till programmet från P3 sommarsession som jag och syster yster var på.



Jag och kusin Kerstin



Alla kusinerna och toby i mitten.



Kusin Anders, jag och kusinbarnet och Kerstin.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaha , jo jag läste det med! Men jag tror inte att det ska vara någon fara.

Vi har bokat en vanlig charter biljett, men vi tar inte biljetten hem helt enkelt.

Vi har tänkt resa vidare efter Thailand så därav "one way ticket"...

Boende har vi inte fixat ännu, det hjälper dem oss med när vi kommer ner, kanske blir något för en kortare tid sen får man väl se om man hittar något som kan kan hyra eller så..

Tänk på att fixa visum också...

Då ses vi ju i September. Det kommer bli jättekul :)

Postat av: Caroline

Okej, vad bra :)

See u!

2008-08-12 @ 14:49:56
URL: http://carolineis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback