...

Livet traskar på här i sveriges pärla, sälen.
Idag har det varit utbildning på högis, givande och skoj att gå i montrarna.
Missade frukosten för matilda hade otur med bilen, slutade med den fick bärgas.
Pratade med lilla hjärtat precis och hon får rycka upp sig, hämta tavlan, ufo!!!

Har lite åsikter om lagbygget i halmstad hockey, ska se om jag kan göra någonting åt det.
huvudsaken är att lagets stjärna min soulmate vlademir får spela, mycket!
Pappa G är i lyon och hämtar en lastbil, ute och far den gubben!

fick höra att jag ser ut som en cyklist idag, ville självklart att man utveckalde detta lite.
svaret blev....  sidlugg, har alla cyklister oh en blick som säger sig ha ett jävlanama.


dags för " jag har aldrig", bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback