Jul och kul sälen

GOd dag gott folk, eller snarare god kväll.
Klockan är mycket och sängen viskar  mitt namn.
Kände mig dock tvungen till att lämna ett levnadstecken här i bloggen.

Julen har avklarats även här, med både jobb och ledighet med familjen.
Har varit en del att göra på jobbet och i helgen jobbar vi allihopa.
mitt lilla stjärnskott clara har varit sjuk men nu verkar hon repa sig lite.
Är ju dags för tema hipp hopp imorgon och vi är taggade.
Jag vet av erfarehtere ifrån veckan som gått att jag inte ska drick en halv explorer själv på två timmar.
håller mig till saften istället, yo!
På tal om yo,  så är ju min yoki mössa förlorad och saknaden är enorm.
försökte köpa mig tröst men tillfredsställelsen har inte varit tillräklig.


Nu ska jag ner till bädden och läsa  lite, ska säga hej då till familjen imorgon.
God fortsättning gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback