Julafton i Sälen 08

Nu är snart julaftonsdagen slut, klockan är halv tio och man är fortfarande äkligt mätt och trött.
Idag har järngänget jobbat till två och sen firaden jag med familjen.
traditionsenligt somnade man i soffan till kalle anka, hela gänget utan mamma.
Varför envisas man med att se på kalle anka när det ändå är så fruktansvärt tråkigt?
Alla väntar på slutet programmet igenom och blir lika besvikna varje år.

Har varit en annorlunda men härlig jul, specillt att man har firat med folk som man annars inte
firar med.
Vi hade ett julklappsspel och jag fick hem en toppluva och ett doftljus.
nu kan jag pimpa mitt crib.

Nu sitter vi och kollar påp hyper nervösa "tomten är far till alla barnen", ganska stressad film.
God jul på er alla i alla fall, kram kam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback