Också personal kickoff idag

Söndag och jag har egentligen ingen aning om vilken dag det är.
Måndag som fredag, alla dagar ser likadana ut.
Hc igår var helt okej, bra musik och trevligt sällskap brukar göra dem flesta kvällar.
Idag kom Clara tillbaka, trevligt.
Hon är mitt stöd i livet just nu, det är lite snurrigt förstår ni.
Jag är ju ganska bra på att snurra till saker och ting, min mamma brukar säga
att jag har huvudet under armen. Tror denna kloka kvinnan har en poäng.

Trotts att jag trivs som ficken i vattnet, ska det bli underbart att familjen kommer upp om en veckan.
Jag saknar dem och där med basta.
Sa till mamma idag också att trots att man umgås med grymma människor så behöver man sina gamla vänner, jag tänker på er!
Mitt hjärta är nöjd med mig, haha you know the reason baby!

Idag har jag inte gjort många knop, fast när jag väl tog tag i mitt liv
så effektiviterade jag tiden, bäst så.
Jag har hunnit bra mycket idag trots det.

Imorgon är det jobb som gäller och jag ska pussa på min stora kärlek...
ett par nya rossi twintips, my love.
Dem står just nu i butiken och bara ropar på mig, som det kan bli.

Idag drog dem italienska grabbarna från Borås, thank you!
Nu slipper man ett jävla tjat och Yo...
Mitt smeknamn här i stugan är Julle, jag har försökt att övertala folket till att ta ett av dem vanliga smeknamnen
men ingen han nappat, bara att gilla läget.

Nej my friends nu ska jag lyssna på musik och vara lite social, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jo visst är det bra=) Hur är det med Jolanta då? Kommer hon ner snart? Kram

2008-12-15 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback