Vad händer i mitt lilla tokiga liv?

ja gott folk är upp ner och hit och dit just nu.
Mycket på job bet, massor att lära.
Folk över allt hela tiden.
Och någon som tar lite extra tanke kraft...

Vi har nu börjat ha öppet ha mellan nio och sju så det blir lång arbetsdagar.
På söndag smäller det och blir sjukt mycket att göra.
Saknar la familia ganska mycket just nu.

Har haft en grym dag på jobbet, yo yo yo, it´s my birthday.
Clara rara clara var ska jag vara när du tänker fara?
jag får helt enkelt lösa det.
Frida har haft dåliga tankar idag, ingen vill följa med henne och festa.

Imorgon är vi ledig, ska åka skidor och gå på "vi3" som spelar på afterskiin.
En mys dag för mig, clara, frida och daniel.
Snart jul så förbereder ett julkort, yeah!

Nej nej nu är jag lite bitter men det går över om ca två minuter.
Gillar ju raka svar, remember!
Ciao

www.clarasars.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback