5/2 - 08

Jobb idag igen.
Sloknade i sängen vid halv nio igår.
Då hade jag stressat från jobb till gymmet och sen hem och laga mat.
Kollade typ en kvart på Shrek tre sen var jag som knockad.

Har haft ont i magen idag vilket inte alls är roligt.
Ska jobba hela dagen ändå och försöka pallar mig till gymmet och löpa lite ikväll.
Har träningsvärk efter pumpen igår men så är det ju alltid så här i början.
Skönt är det att ha gymmet så nära i alla fall.

Idag tror jag mitt lilla hjärta började jobba tidigt för att hinna med att
göra an MASSA semolor, jag hoppar dock över dem.
Fast en sådan fettbomb hade allt varit gott :D

Annars har det inte hänt mycket alls.
Öppnar imorgon så slutar redan klockan två så man hinner med en massa
ärenden också vilket är skönt.

Bill ska visst bli dansk och Bull behåller sin plats på Mcdonald´s i Italien.
Jag som inte tycker om danskar...

Nej hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback