Älskad från först stund.

Hej hopp!
Äntligen fredag, jobbar ett piss pass och slutar halv sex annars är det bara bra.
Jobbar antagligen måndag till onsdag på krabban nästa vecka också.
Nu ska ju ut på en riktig jobbsökar turne för jag vill banne mig ha ett ordentligt jobb nu.

Spinnade med Antonia igår, det var riktigt roligt men idag är jag tyvärr lite öm i nacken.
Emma var på nattligt besök, trevligt att bara sitta och prata om allt.
Go jäkla minnen man har också, så som "kaninen", "petting" och en massa annat.

Idag ska jag på hockey direkt efter jobbet, är ladies night så fritt inträde.
Missade tyvärr after worken med Biffen men hoppas absolut vi kan ta det vid ett annat tillfälle istället.
Jag och Alex laddar och planerar för en hemsedal helg tillsammans.
Vi har fortfarande mycket outforskad mark i Hemsedal.

Lillebror kommer nog ner näste vecka.
Underbar på fredgane så man kanske kan hitta på något då :)

Jag, Lina och Sabbe är visst med i Entre, hoppsan!
Drömde att jag och Lina på utlandssemester inatt.
Drömde en annan konstig bussincident också, men för pinsamt att näma här.

Saknar Neo så mycket just nu!! Såg en tröja idag jag måste få fatt i, den hade varit grym på honom.
Det händer ju så mycket i dne ålder och så missar man allt.
Detta lilla underbara!

Fick en blomma utav mitt hjärta igår, en röd.
Hon är för go, nu ska jag bara finna en kruka till den också.
Så enomrt glad jag är över att jag har denna rödhåriga filuren.

Nej nu får det vara nog med babbel här.
Ha det gott allesammans, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback