Hemsedal

Blir Hemsedal för mig imorgon, blev blixt inkallad då en tjej blivit sjuk.
Känner mig dock måttligt sugen då jag hade sett fram emot helgen.
Ingen Sannarps match för mig inte.

Åker från Kungsbacka imorgon vid halv tre.
Hade problem emd hemresan emn Janne fixade så en säfflebuss stannar
i Halmstad trots att dem inte har någon hållplats där.
Jag slipper Håkan utan åker med en kvinnlig chafför som heter Emma, blir
skoj att se hur det går.

Ska lägga upp en massa bilder när jag kommer.
Har fina vår bilder som jag och ANtonia har tagit.

Bra snurrig har man varit dem senaste dagarna, sådant där med
tjafs med killar är verkligen inte min grej.
Köra huvudet ner i sanden, det är min grej!

Nej nej time to work!

Trevlig helg gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback