Jobb, jobb

På plats på Krabban igen..

Uruselt väder idag med dimma och regn.
Känner mig bakfull idag men ska verkligen inte vara det!
Sitter och söker massa olika jobb, vill verkligen ha ett NU!

Min nyckel försvann väldigt mystiskt i lägenheten igår, har letat och letat med den är verkligen
som bort blåst, fattar inte hur det kan ha gått till.
Får vända upp och ner på allt i helgen.

Blir nog hockey både lördag och söndag, i alla fall lördag för Sannarp har jag aldrig sett spela
så man får ta chansen.

Saknar lilla Neo, speciellt nu när man vet hur lyklig Petter har blivit som morbror.

Pratade med Anna-Carin här om dagen, jag saknar verkligen henne och Igelkotten
Om man ändå kunde flytta dem hit :)

Nej då annars händer inte mycket, snart börjar mitt arbetspass.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback