Long time no see.

Onsdag och länge sedan sist.
I fredags hade jag en härlig kväll, kollade på hockey med Biffen och Antonia.
Efter matchen blev det skitsnack i soffan med Lina och Antonia.

På lördagen gjorde vi mest ingenting, lagade lite mat och tog det lugnt.
På kvällen gick vi till vår kära molin familj, lite senare träffade jag joppe jopp också.
Jollantas taxi verksamhet körde också några turer.

På söndagen var det hockey igen, denna gången sannarp.
Efter matchen var det fet mat och film med Ola, Nilpe, Malin och hjärtat.

Har kommit igång bra med min träning nu.
Är på G med min jobbsökar turne.
Har fått erbjudande om sommarjobb i våxtorp men det är för långt bort.

En grym handbolls match i tisdags, SJUKT BRA!
Ahk vann mot drott med två bollar, härlig vinst och kampen om sista slutspelsplatsen
fortsätter.
Var trevligt att parat med kära kusinen efter matchen också.

Igår gjorde jag premiär på en alldeles nyöppnad förskola "klockargården"
det gick bra och ska jobba där på fredag igen.
Ikväll kommer lillprinsen och det blir pannkakor och film ikväll.

Igår var jag hos Sam, åt lite och pratade en hel del, var riktigt trevligt.

Funderar på om någon dubbelspelar!?
Osäkert... Att man alltid ska vara så dum.
Hård som sten borde jag bli!
Killar är bara problem.... :)

Jaja imorgon ska jag och liullprinsen hitta på något skoj!
Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback