Mycket som hänt

Ja uppdateringarna flödar ju inte här längre.
Kom hem från Norge/Hemsedal natten till fredag.
Var en rolig resa med mycket god mat och timmar i bubbelpoolen.
Det positiva vägde över men ibland ville jag slå någon i skallen.
Fina grabbar på Afterskin fanns det också, vilket inte är helt fel.

Jobbade på dagiset i fredags, kommer jobba där tre veckor framåt.

Hade en grymt rolig kväll på mårtensson fredagen innan jag åkte.
Sällskapet skiftade då vissa hade behov att tillfredsställa.
Lördagen körde jag Antonia m.m och lykades få min första böter.
Som jag har längtat, not.

Idag har jag fikat med min gamala polare Marie och sen komm hjärtat och joinade oss.
Ikväll ska vi äta lite gott, jag är vrålhungrig.

Har kommit igång med träningen, underbart!¨
Var ute och sprang idag i det fina vädret, visst höll jag på att blåsa
bort i bland men det får man ta.

Emma sällskapar mig i lägenheten just nu.
Annrs är det upp och ner som vanligt.
Glad och bitter!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback