Så älskar vi i lågornas sken.

Fin rubrik men blir inget med det.

Hemma ifrån Norge igen.
Kom hem i går morses klockan halv fem.
Då hade jag varit på resande fot sedan klockan fyra.

Min weekend i Hemsedal var trevlig.
Resan upp gick utan problem, sålde lite dåligt med lotter bara.
Jag och min Chafför Emma var tillbaka på Pers hotell strax efter två på natten.
Frukost vid åtta där vi också träffade Anders och Håkan som hade varit på safari och skulle åka hem.
Lite krångel med liftkorten men det löste sig snabbt.
Träffade ett gäng med Resdax reseledare som skulle åka hem, trevliga.
Ja Anders TREVLIGA :)
Lunchade med Håkan och Anders.
Sen lånade jag min twin tips och gav mig ut i backen.
Gillade skidorna skarpt men måste öva en del till.
Riktigt fint väder hade vi också.

Träffade sedan Resdax weekend reseledare Rikard
på afterskin, blev några öl innan hemresan.
Buffe på Pers sedan stupade jag till sängs.

Lördagen blåste det en del, hade dock saft i backen ändå men dåligt
med resenärer.
Jag och Emma hade våra lunch dater med Thomas och Rikard.
Blev lite mer åkning och sedan afterski igen.
Sen hemresa till hotellet.
På hotellet var det tre rätters buffe igen och sen vilade jag lit einnan jag gick ner till baren.
I baren träffade jag fem norska resenärer som vi hade med oss på lördagsbussen så dem umgicks jag med hela kvällen.
En tjej på "damernas" kom fram och klappade mig på kinden och sa att jag såg så "pren" ut, självklart så fattade jag inte det men fick senare reda på att det betyder fin, jahopp!
Blev sängen runt två tiden.

Upp vid åtta och frukost, packade väskan och sedan bussen.
Packade bussen hela förmiddagen.
Jag, Emma och Thomas körde lite Volvo då dem hade ett event.
Jag körde av halkbanan men ingen fara.
Lunchade tacobuffe nere på Experten, lunchdate som vanligt.

Vid två öppnade vi bussen och resenärerna trillade in.
En sömning resa mot sverige.
Tog farväl av min brandman men vi har ju kvar vårt efter fyra förhållande i Hemsedal :)
Vid tolv var vi framme i Göteborg, fick sova en timme på centralen innan den stängde och bussen gick vid två.

Igår jobbade jag från nio sen komm hjärtat och hämtade mig, underbar hon är!
Vi åt god mat på kvällen med Ola också.
Nu är snart min rast slut.
Imorgon jobbar Michelle här också, härligt!

Over and out från pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback