sannarp idag

Så skönt det är med helg efter att man har jobbat en hel vecka.

Igår kollade jag och Ola på film, åt både kladdkaka och godis, syndat alltså.
Snackade om döden och andra djupa ting, nej då.
Idag gick jag på stan med hjärtat, köpte fler kakeldekorationer och har fått köpt mig ett diskställ.
Försökte hänga upp mitt drapperi till sovalkoven men det var för långt och  blev inget bra.

Ikväll ska vi kolla när Sannrp spelar hemma, hoppas Ola får göra
"galopperande påfågeln".
Efter matchen blir det nog ett besök hos familjen Molin och sen kanske man kollar
på någon film.

Två tragiska jäklar hade mna kunnat se på stan idag.
Så bittra och misslykade vi var!
På vägen ham tog vi massa fina foton i parken som jag ska lägga upp
efter helgen.

Pratade med min kära lillebror i morses, klanten hade försovit sig.
Blev inget svenska rallyt för honom.
Far är i Spanien och har det gott, fast han jobbar ju så klart!

Jag och Alex ska försöka planera ihop någon resa tillsammans snart.
Afterskiin i -hemsedal är ännu lite outforskade för våran del.
Får kanske en gammal resenär på min buss vecka elva, hoppas det!

Jaja dags att göra ett lyft, trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback