I hemmet i Herrljunga

Hej.
Nu är jag hemma igen.
Om resan i Hafjell ska jag berätta men är ett par andra saker först jag vill ta upp.

Känns som om vissa vill skapa en konflikt i Halmstad vilket jag blir väldigt trött på.
Jag vill inget annat än att bo och jobba där och ha skoj med mina vänner, något annat pallar jag inte.
Att vissa sedan känner sig emellan, jag menar jag har inte satt någon där så jag tänker inte tycka synd om någon.
Jag menar bara lägg ner nu!

Fick höra något fruktansvärt när jag kom hem idag.
En kollega till min mamma som jag dessutom tycker väldigt bra om har efter en operation blivt hjärndöd.
Hon har man och två barn. Igår så stängde dem av respiratorn...

Nu ska jag göra lite nytta och imorgon kommer redovisningen för min weekend i Hafjell.image606

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback