Onsdag 16/1-08

Sov länge idag också gott!

Har projekt måla om min skohylla idag och gå igenom fler flytt lådor.
Har svarat på lite soffannonser på internet behöver ju något tillfälligt
tillls jag kan köpa "min soffa".

Ska ringa Jt idag och planera in fler resor.
ha ett och annat övrig ärende okså.
Har visst tappat bort mina bilder från juldagen.

Hittade min dröm hund igår, oj vad sugen jag är på att köpa den!

Lite senare:

Nu har jag packat och plcokat och burti saker, ringt och fejjat.
Jag somnade en halvtimme förut, efter att jag ätit torkade aprikoser.
Pratade med min älskade lillebror en stund.
Ringde mitt hjärta, vad hade jag gjort utan henne!?
Nu kom mamma hem.

Gjhord emaga mycket pasta bolognes idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback