Torsdag och stängt!

Lite halv stressig dag idag.
Började med att köra mamma till jobbet vid strax innan åtta.
Gick sen och la mig igen trött som jag är :)

Halv tio gick jag upp och duschade, ringde JT och ringde Alingsås lasarett.
Åkte sedan till Herrljunga för att besöka Arbetsförmedlingen men den var stängd.
Körde sen och köpte färg till mitt skoställ som jag ska måla om.
Sen var det dags att styra "polon" mot Lena.
Var så härligt att träffa syster yster och min lilla Neo.
Han är så härlig nu när han ställer sig upp och krypper snabbt som vinden.
Vi tog med oss Myra och Neo på en liten promenad och efter det satte vi oss med var sin
kopp te och pratade.

Har fått jobb på Krabban två dagar i nästa vecka, jag som verkligen behöver jobb nu i Januari!
Håller fortfarande på med min "soff jakt".

Imorgon ska jag packa det sista och ringa till en massa förskolor hade jag tänkt.
Vår hall ser verkligen ut som ett bombnedslag med alla mina grejer.

Såg att securitas sökte ordningsvaker och väktare, nu var jag tvungen att slänga in en ansökan!
Ska nog jobba som simlärar assistent lite i vår, ska på introduktion den 26 i alla fall.
Hittade ett säljar jobb som jag också ska söka, man kan ju inte söka för lite jobb.

Lina gumman ringde innan, vilken glad överraskning!
Ska bli skoj när vi är tillbaka i Halmstad allihopa.
Sabina ska viss dra till Thailand, jag är inte alls avundsjuk.... Eller jo, väldigt avundsjuk!

Mamma sitter och sover vid tv:n och jag ska snar göra henne sällskap.
I väntan på våran nya soffa så sitter vi i fåtöljer, inte så jätte bekvämt.

Ha det gott hej hej!

image647


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback