Vardagen snart eller

En jätter rolig helg har jag haft här nere.
I måndags blev jag väckt och fivk bege mig till Krabban.
Även igår jobbade jag på Krabban men hann med att grunda min skohylla också.
Blev handboll hemma hos Peter igår.

Är underbart att vara här igen och speciellt att vara när mitt lilla hjärta.
Ikväll ska vi på hockey men först ska vi äta sushi.
På söndag åker jag till Hemedal och känner mig inte jätte laddad eftersom
min medarbetare inte är riktigt hundra.

Lägenheten börjar sakta men säkert likna något men är fortfarande långt kvar.

Fick en rapport från Petter här om dagen, skoj och veta hur det går för
honom i Italien.
Den andra Italienska räven ger väl snart iväg dit också.

Nej nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback