Härlig måndag!

Vilken kalas måndag vi hade!

stor handlade på Willys, busade förstås med kundvagnen..
Konstaterade att man lunchar länge på sixt...
besiktigade lägenheten, rikitgt het besiktningskille... Det var överflödig information.
Åt Louises och Jo´s sockerkaka, laddade med lite tips inför sprintermästaren på torsdag.

Efter många turer så kom vi hem till kärleken och våran Frasse.
Lina kom och hon och Antonia lagade lasagne medans jag städade.
Med lasagnen i ugnen så passade vi på att bada i bubbelpoolen och leka i skummet (med ett glas rött i handen).
När vi plaskat färdigt så käkade vi, mycket gott!
Vi pratade en sväng med Petter..
Biffen kom som en liten hedersgäst, senare tittade Sabina också in.
Hade riktigt skoj på måndagsklubben... Troligtvis hon den där rödhåriga också.
Två likbleka offer var det som snubblade upp i morses i alla fall.
som jag skrattade åt lilla hjärtat när hon åt Lasagne ute vid  trägårdsmöblerna i morgonrock och pilotbrillor.
Frasse undrar nog vad det är för puckon som springer runt i huset.

Sprang trean med Frasse, vi låg några meter bakom antnoia hela tiden men hon stannar ju inte och kissar hela tiden!
Bajsade tre gånger det gjorde han i alla fall.
Som tur var så lyckades burra och bogge köra förbi när jag lekte hund och sprang och låtsas kissade på lyktstolpar.

Hjärtat lagade underbart god mat ikväll med chokladkaka till efterätt. hon är bara FÖR go!
Nu ska vi strax krypa ner i sängen här på min våning.

sol imorgon!

Tjipp hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback