Idag kom den!

Härligt härligt idag kom solen jag väntat på.
Hade precis som igår stält klcokan så jag inte skulle sova bort någon tid.
Sitter nu och äter min frukost (havregrynsgröt och ett äpple)
Ska om sju minuter gå ut och lägga mig, har redan hunnit med att smörja in mig.
Börjar jobba klockan två idag och idag så ska jag cykla till jobbet.

Har fått en massa myggbett på armarna efter att jag sprang i skogen igår.
Det värsta är dock att knäet som brukar bli bra snart inte har blivit det denna gången
utan det känns som om det har låst sig på något sätt men det går nog övre tidsnog.

Det tråkiga med att jobba kväll idag är att jag missar dagens etapp.
Eftersom mor och far ska kolla också så hade det varit ännu lite roligare att se.
Får se om jag kan ha på tv:n utan ljud i sällskapsrummet, kan man alltid snappa upp något.
Nej nu är det två minuter kvar, dags att hämta boken och möta solen.
Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback