Lite hett och sådär.

Halv medvetande och halvt dement sitter jag här nu.
Har haft två hårda dagar på jobbet.
Bla. ett riktigt krisläge men jag behöll lugnet vilket jag är lite stolt över.
I onsdags var vi i Alingsås, skit kul.
Ruskigt dåligt musik dock men sådant får man leva med.
Typ inte en enda snygg kille men det klarar man sig utan.
Jag och Kicki hade så jäkla kul när vi lekte poliser och bilnyckeln var vår komradio.
Jag var tydligen dum i huvudet bara för att jag inte gillar hundar.
När vi stog och haglade dumheter om den killen som sa det så sa grabben
som stod i jämnte oss efter en stund att det var hans bror, ops!
Vi avstyrde ett bråk, fick in lite anmälningar för urinering på anmällplats, förargelseväckande betende,
sexuellt ofredande. Vi hade en bra dag på jobbet alltså.

Städar och grejar innan mor och far kommer hem nu.
Har fått bytt en tur nästa helg så jag ska jobba delad tur i morgon.
Snurran tappar päls, det ser inte så bra ut.
Simon hade hittat en snygg tröja från haglöfs nu..
Utan att ljuga kan jag säga det att jag saknar Halmstad och Tylösand nu när det är så fint väder.
Lina fick spana lite på stranden åt mig idag :)

Sitter och kollar på Robbans bilddagbok, kan fan inte fatta att han inte är kvar.
Tänker allt på honom ibland, speciellt när jag tränar för fan vad han kunde "pusha på".

Ett utklipp jag hittade på hans bilddagbok:

När man ser bak i tiden så kan man bara skratta över hur mycket man har fått uppleva. Livet är ju varken lätt eller svårt.. Det kommer dagar då man ångrar saker hänt! Jag tycker det var riktigt skönt att sluta skolan, blev så skoooltrött "Fyyyyy"... och jag tycker även att jag inte haft världens otur med jobb, för jag trivs riktigt bra och alla där är underbara!
I helgen ska jag jobba skiten ur mig igen .. :D Vill man leva lyxigt så måste man slita lite extra.. Fast jag ska ta mig ut till Halmstad en sväng och festa lite tänkte jag!!! Dzenan klarade teorin idag... Congratulation brother.. FINALLY!!! Haha den dagen kom äntligen! Nej nu ska jag göra mat för jobbet, jag börjar om drygt en timme..

Over n Out

Dags att städa vidare. hej hopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback