sveket..

Ledig idag, tittade på vädret här om dagen som lovade fint väder idag så jag gick upp
tidigt för att inte missa någon tid i solen, men det var mulet!
hur kan man bara göra så?! Gick i alla fall och la mig igen.
Håller just på med en massa ärenden som jag har, måste få saker och ting utredda.
Till helgen kommer mor och far. På måndag är det 18 års kalas för lillprinsen.
Skriver mer senare!

Och nu är det "senare".
har varit ute och sprungit ca 7-8 km, kände mig som en rostig gammal cykel då
mitt vänster knä krånglar igen. Minns att det gjorde det sist jag sprang också..
Kollade på¨touren, gick ruskigt fort utför och det var en riktigt ful vurpa!
Pappa skickade precis Sms dem bor 1300 meter från morgondagens målgång,
det är helt galet och galnare kommer det bli skriver han.

Sitter och kollar på lite tatueringar nu.. har hittat några jag tyckte bra om.

   

   

Jobb imorgon men först några timmar i solen. Ska passa på och tvätta lite och göra lite ärenden också.
Längtar till helgen då lillprinsen och mor och far kommer hem.
Tänkte jag skulle slänga iväg ett sms till Anne idag också, berätta hur rockigt det är här hemma.
Kanske blir liseberg på tisdag med Antonia och Amanda.
Blir kanske Göteborg redan på lördag, får se får se...
Beror ju på när familjen kommer hem, vill ju hinna träffa Neo snart igen.

Annars så lever jag livet som en struts just nu.
Ska strax äta gröt sen lägga mig om någon timme sen gröt igen på morgonen har jag tänkt.
Ja måste vara fruktansvärt intressant att läsa om vad jag planerar att äta...
Kollade på happy feet igår, ingen höjdar rulle direkt men den funkade.
Jaja tid nog att plocka fram havregrynen, tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback