Cykel och så...

Har inte mycket att göra så sitter just nu och kollar rean på bikebuster.se
En fin nedsatt mtb hittade jag bla där.


Min förkylning håller i sig..
Får ta tag i mitt liv och kurrera mig ordentligt annars kommer det aldrig bli
någon triathol i horla. (
www.horlatriathlon.se)
Måste komma igång med simmningen och man hoppar ju inte i plurret om man
är förkyld.
Ska försöka ta mig en runda på cykel idag i vilket fall, man behöver ju inte pressa upp pulsen utan mer rulla lite.

Älskade "H" är nu mitt inne en tävling ute på kontinenten, har inte hört något på två dagar men
jag tror han lever och jag vet att det regnar.
Han var lite sliten här om dagen men han kommer säkert snart igen, den kämpen som han nu är.
Vi är så enormt stolta över hononm här hemma på gården.
Katterna har jag dock glömt ge mat någon dag emellan åt men dem överlever nog.
H är en sådan sann djur vän att man ibland blir alldeles rörd... UNDERBART!


Nej nu ska jag snyta näsan och äta en omelett!

3 mil på cykeln blev det idag, tog det lugnt för att rulla ur förkylningen ur kroppen.
Tog lite bilder undertiden nu när det ändå gick så sakta.
By the way, fint väder kommer i veckan jippi!!!!



Lilla hemmet där familjen Johansson och Morfar bor plus snurran och snuttan då förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback