Robert....

Livet kan vara så ruskigt kort, allt kan vända på en sekund.
Att ta till vara på dina nära och kära är fruktansvärt viktigt.

I lördags vid tre tiden omkom en vän till mig i en bilolycka på väg till Halmstad.
Världens goaste kille! Livet är fan inte rättvist!
Robert kommer alltid finnas med mig för han är en av dem finaste människorna jag mött.
Många fina minnen har vi men man kommer alltid gräma sig för att vi inte sågs när
vi så många gånger pratade om det.
Allt jag hade velat är att ge dig en sista kram!!!


Som vissa utav er kanske kunde lista ut så var det inte jag som skrev det förra inlägget utan Sara.
blev ingen promenad med någon i handen, den dagen....

Som ni kanske kan förstå så känns allt väldigt avslaget för tillfället.
Jag har tvärnitat och börjat fundera.
Imorgon ska lägenheten besiktigas, middag med Molin´s och invigning på larsson och Lange.

Inget besök på Morfars i helgen i alla fall men kanske kaj 42....


// Fullt påklädd Joline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback