Små förkyld ovan på allt

Rast på jobbet igen.
Idag var Michelle här, skönt behövde det en sådan här dag.

Igår träffade jag Lina och Malin, vi kollade på J20 som torskade mot Hanhals.
Nilpe nötte mest på bänken i utvisningsbåset.
Hon måste varit bra snygg som höll i båsdörren :)

Kom fram till att det tillhör inte min "image" att kila stadigt, haha.
Shrek ett blev det efter matchen sen somnade jag gott.

Idag ska jag kolla Sannarp-Limhamn, seriefinal.
Tänkte försöka hinna med en repa på gymmet också.

Fick ett mms från syster yster igår men kunde inte öppna det, så typiskt!
Kollade på ettårs present till "knodden" igår efter jobbet.

Tuff månad nu eftersom jag inte jobbade någonting i januari.
Laddar inför Hemsedal nästa helg.
Fick ett sms från Alex, Lillasyster skulle spela i Uddevalla nästa helg men
tyvärr ska jag ju till Hemsedal då.


image648

Bild från i torsdags förra veckan då jag och Simon var på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback